Subject: FW: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja Uusküla teeehitus_TRAM_26.03.2025
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 09:43:38 +0300

From: Indrek Moisa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 2, 2025 9:13 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_26.03.2025

Tere.

Saadan uuendatud taotluse, joonised ja seletuskirja.

Lugupidamisega,

Indrek Moisa
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5886 2582|  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <https://www.elektrilevi.ee/>
elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 26, 2025 12:27 PM
To: Indrek Moisa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_26.03.2025

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Liitumiskilbi asukoht väga sobiv. Vormistage vastavalt nõuetele ja
varasematele kokkulepetele projekt ja saatke kooskõlastamisele.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Indrek Moisa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 25, 2025 4:18 PM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_21.03.2025

Tere.

Saadan ülevaatamiseks projekti asendiplaani, kus on näha uus liitumiskilbi
asukoht. Palun andke teada kas TRAMi vaatest võib sellise lahendusega
edasi minna.

Dwg joonis on emailiga saatmiseks liiga suur, panin selle siia:
https://drive.google.com/drive/folders/1nIKJQqBZzIwIHdehAvXqI4u-jDTlL_4z?u
sp=sharing

Lugupidamisega,

Indrek Moisa
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5886 2582|  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <https://www.elektrilevi.ee/>
elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, March 21, 2025 8:52 AM
To: Indrek Moisa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Anne Vesinurm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Tiit Harjak <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_21.03.2025

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Selge. Lõpetan Teie taotluse menetlemise ära. Kahjuks ei saa „lõpmata
pikalt“ seda üleval hoida.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Indrek Moisa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, March 21, 2025 8:42 AM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_21.03.2025

Tere.

Tekkis probleem LK asukohaga. VK projekti oli võrreldes minu käsutuses
olnud versiooniga üks kanalitoru juurde tekkinud planeeritavast
liitumiskilbist ca poole meetri lähedusele. Tegeleme hetkel sobiva LK-le
sobiv asukoha leidmisega, võibolla tuleb see liigutada Männiku tee 1
kinnistule. See omakorda tekitab vajaduse liitumistaotlus ringi teha,
maaomanikult volitus küsida jne. Võite praeguse taotluse tagasi lükata,
kui need detailid on selged, siis teen uue.

Lugupidamisega,

Indrek Moisa
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5886 2582|  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <https://www.elektrilevi.ee/>
elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, March 21, 2025 6:37 AM
To: Indrek Moisa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_21.03.2025

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Ootan Teie projekti. Mul dokumendihaldussüsteemis on vastamise tähtaeg
23.03. kõik on põhimõtteliselt lahendatud.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Arvo Veltri
Sent: Friday, March 14, 2025 11:53 AM
To: 'Indrek Moisa' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_14.03.2025

Tere

Esitatuga nõus, valmis vormistama kooskõlastust kui saadate
komplekteeritud projektmaterjalid.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Indrek Moisa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, March 14, 2025 11:25 AM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_05.03.2025

Tere.

Saadan tutvumiseks uuendatud asendiplaani ja ristumisjoonise. Palun
vaadake üle ja andke teada kas võib sellise lahendusega edasi minna. Kui
lahendus sobib, siis saan joonised saata kooskõlastamiseks tellijale
(Emajõe Veevärk) ning maaomanikule. Seda seetõttu, et võrreldes algselt
kokkulepituga on liitumiskilbi asukoht pisut muutunud. Kui see on tehtud,
siis saadan Teile täieliku dokumentatsiooni (sh seletuskiri, IKÕ plaan jt)
ja saate anda ametliku kooskõlastuse.

Olen nii asendiplaanile kui ristumisjoonisele toonud sisse teised
piirkonnas planeeritud tööd. Olemasolevad kõrgused on joonistel näidatud
halliga, tööde lõppedes saavutatavad kõrgused sinisega. Ristumisjoonisel
näitab paksem pinnajoon (teede kohal must, haljasalade kohal roheline)
tulevast pinnamoodi ning hall peenem joon olemasolevat pinnajoont.

Lugupidamisega,

Indrek Moisa
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5886 2582|  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <https://www.elektrilevi.ee/>
elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Indrek Moisa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, March 10, 2025 9:14 AM
To: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_05.03.2025

Tere.

Seoses riigitee ümberehituse projekti käigus ehitatava jalgteega – selle
alla jääv u 3,3m pikkune lõik Elektrilevi keskpingekaablit ei ole
kaitsetorus ning jalgtee rajamise käigus tuleks see nagunii lahti kaevata
ja kaablile toru ümber panna. Kas selle info valguses on lubatav praegu
planeeritava liitumise käigus puurkaevikuga tulevase jalgtee alla tulla?
Sel juhul ulatuks puurkaevik orienteeruvalt tulevase jalgtee keskele
(selle kohani, kus kaabel pöörab).

Lisan juurde väljavõtted tee ümberehitusprojektist ning 2014a paigaldatud
keskpingekaabli teostusjoonisest:

Lugupidamisega,

Indrek Moisa
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5886 2582|  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <https://www.elektrilevi.ee/>
elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Arvo Veltri < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 5, 2025 1:53 PM
To: Indrek Moisa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: mnt nr 13111 km5,23-5,26 elektrivõrgu projekt nr LC2969 ja
Uusküla teeehitus_TRAM_05.03.2025

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Selles projektis tuleb Teil arvestada ka TRAMi poolt varasemalt
kooskõlastatud riigitee ümberehituse projektiga sh ehitatava jalgteega

Mõistlik on need teeehituse kontuurid, piirid Teie joonisele kanda.

Teie projekteeritud lahendus sh puurkaevikud peavad jääma väljapoole
teeehituse töömaad ning liitumiskilbi LK234224 esiserv kaugemale kui 4,0 m
oleva ja ehitatava riigitee katte servast

Esitatud Projekt, tööprojekti staadumis ei vasta täies ülatuses TRAMi
nõuetele (EhS § 99 lg 3)

ja  tööprojektile esitatavataele nõuetele  (Nõuded ehitusprojektile1 EhS §
13 lg).

materjalidest puuduvad:

1.	Seletuskiri
2.	Joonised dwg formaadis
3.	Millisel sügavusel olev kaablitoru tee all
4.	Isikliku kasutusõiguse plaanid või selgitus nende puudumise
(vajaduse) kohta

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Indrek Moisa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 26, 2025 9:20 AM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Riigimaantee kaitsevööndise planeeritava elektrivõrgu projekti
kooskõlastamine (Uusküla, Alutaguse vald)

Tere.

Saadan taotluse riigimaantee kinnistule ja kaitsevööndisse planeeritava
tehnovõrgu projekti kooskõlastamiseks.

Tegemist on ühisveevärgi reoveepumpla elektriliitumisega Uuskülas
(Alutaguse vald, Ida-Viru maakond), mis asub Kauksi-Vasknarva tee (nr
13111) kaitsevööndis ja osaliselt tee kinnistul. Lisaks taotlusele olen
käesoleva kirja manustesse lisanud projekti asendiplaani, ristumisjoonise
ning volikirja Elektrilevi esindamiseks.

Lugupidamisega,

Indrek Moisa
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5886 2582|  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <https://www.elektrilevi.ee/>
elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.